duminică, 8 mai 2011

Achizitii noi

       Ieri, 07.05.2011 am fost la "Feeria Cristalelor" organizata la Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii Galaţi. Am admirat o colectie particulara de piese mineralogice aparţinând domnului Vasile Dănăilă Pazvante din Tecuci. Din cauza ca aceasta colectie era particulara ne-a fost interzisa fotografierea, cu alte cuvinte am luat camera foto degeaba cu mine.
       Am gasit cateva piese interesante la comerciantii prezenti aici din care pun mai jos  imagini. Mai sunt si altele dar o sa revin cu alta postare.


Fluorina China


Turmalina roz


Acvamarin


Jadeit


Lepidolit


Malachit


Celestina


Calcit cu calcopirita


Stibina cu aragonit Herja (fata)


Stibina cu aragonit (verso)


Diamant de Maramures Herja


Calcopirita Baia Sprie


Blenda Baia Sprie


5 comentarii:

  1. Esantioane interesante!Cat a costat investitia?

    RăspundețiȘtergere
  2. Victor, nu mi-am propus sa cheltui o anumita suma de bani la acest targ. Pur si simplu mi-au placut piesele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Jadeitul ar trebui sa il primim si la revista (desi nu se stie ce calitate va fi).
    Felicitari pentru achizitii, la fluorina se vad clar cristalele ocaedrice, foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu admir atat cat se poate vedea pe sait, Parcul Central Pazvante din Tecuci si colectiile d-nul V.D. Pazvante. De 2 ani tot imi propun sa ajung pana acolo, dar n-am reusit inca.
    http://www.pazvante.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Adela, o parte din colectia d-lui V.D.Pazvante care a fost expusa la muzeu contine piese de vis. Merita vazut, recomand!

    RăspundețiȘtergere