sâmbătă, 25 iunie 2011

Numerele 21 - 40

       Cea de a doua serie a colectiei Comorile Pamantului a luat sfarsit, completand si cea de a doua tavita cu minerale. A trecut cam greu timpul scurs de la prima tavita, dar probabil asta e scopul unei colectii sa dureze in timp, prilej cu care afli noutati despre minerale sau iti largesti colectia cu alte piese de la targuri de acest gen. Eu am inlocuit unele esantioane pentru ca am gasit altele mai frumoase, sau cele oferite de revista pur si simplu nu sunt ok. Facand o paranteza, pretul dat pe esantioanele de la revista e mult prea mare in comparatie cu calitatea sau reprezentativitatea esantioanelor.

       In ordinea aparitiei lor, cea de a doua tava contine: AUR, OBSIDIAN, AZURIT, MALACHIT, AGAT (albastru), ANDALUZIT, CRISTAL DE STANCA, HOWLIT (bleu), SODALIT, AMAZONIT, CALCOPIRITA, RODONIT, SPAT DE ISLANDA (calcit), DISTEN (KIANIT), JASP DALMATIAN, ALBIT, GOETHIT, DOLOMIT, OPAL DE LEMN, PREHNIT. 


       Am inlocuit cateva minerale pentru ca cele de la revista sunt cam jalnice si anume: malachit , agat, howlit alb, rodonit, jasp dalmatian si spatul de islanda.

3 comentarii:

  1. Foarte, foarte frumos! Mineralele achizitionate separat sunt superbe toate! Ma bucur mult pentru tine, Tudorita, ai o colectie de invidiat.

    Sunt de acord cu tine, faptul ca revista apare saptamanal ne da timp sa ne documentam cate putin despre fiecare mineral in parte, si astfel sa acumulam informatiile in timp, si sa ne ramana tiparite in minte.
    Daca ar fi fost sa imi arate cineva la inceput 80 de minerale diferite si sa mi le numeasca, cred ca le-as fi incurcat intre ele pentru cat as fi trait.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase esantioane, felicitari pentru toate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba colectie!!!Bravo si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere